21 July 2011

Si Kenit Deman

Semalam balik je krja aku terus ke rumah baby sitter si Adam...Biasanya aku nyinggah kat umah dulu, buat apa-apa yang patut cam kemah2 umah dulu ker...Yelah kalu Adam dah balik aku mag dah xder masa nk kemah-kemah dah...duk sibuk melayan dier jer...

Sekarang nie masuk umur 3 bulan dier punyer ragam pun bertambah2 dah...Asyik nak berkepit jer...nak aku dukung dier selalu..kalu aku letak bawah dier merengek-rengek jer...so, camaner aku nk kemah-kemah umah..nak masak lagi...emm..

Tp semalam aku rasa rindu tersangat-sangat kat dier...kat opis pun aku asyik tatap gmbar dier jer...Sekejap-sekejap aku tgak gambar dier..smpai opismate aku pun tegur aii, asyik tgk gambar si kenit jer..rindu ker?...mesti lah rindu kan...anak lah katakan...

So, kuar je opis aku terus g ambik Adam...Smpai je umah bb sitter tu aku tgak Adam dlm buai, tido...biasa dier kat bawah tengah bergolek2...tgah main-main...

Rupa-rupanya dier demam....




Aku letak fever cool...Biar sejuk skit kepala dier...Diam jer Adam kalu demam..mybe bdan dia lemah..biasa mulut dier asyik bunyi jer...uik eik uik eik...hehe



Lepas jer aku bagi susu terus terus tertido...tak larat sgat lah tu...



Tertido dgan muka monyok jer...Allahai kecian anak mama...








1 Sergah Fazita:

shima zahar said...

alolololo.. cian adam demam yerk.. tu demam nak pandai apa-apa ler tu.. mcm cik nah ler tetiap bulan demam...risau kan kalau anak demam... cepat sihat yerk adam comeiii

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina