27 July 2011

Weekend Aktiviti.....

 ho ho ho ho...hari nie baru aku dpat updet my blog...dua tiga hari nie bz manjang jer...nak jengah blog pun tak sempat...ni cter aku masa weekend hari tu..aku kuar g ronda2 dgan en hubby n si adam...mula2nyer aku sageh kat en hubby g jj wangsa maju...dgar2 ada sale. Leh ar tgak2 baju raya tuk adam sekali. Tapi en hubby tak moooo pegi daaa...katanya malas nak bersesak2 dengan orang ramai..Yelah, kalau weekend mesti lah ramai orang kn, tambah2 lagi kalau ada sale, lagi lah bersesak2...

So, ronda punya ronda sampai lah kat putrajaya...mak aih, agak jauh jgak lah tu...(sebelum ada Si adam tak lah jauh mana pun..) yelah, sejak ada adam nie ktorang tak penah lagi lah kuar jalan2 kat tmpat jauh-jauh...risau gak si adam nie kecik lagi kan...tambah2 lagi dengan perangai dier yang selalu meragam tu...aysik melalak jer..naik tensiong jugak ktorang pun..

Tp lain lak perangai dier kali nie..tersangat-sangat lah baik..elok jer kali nie...tak meragam langsung. Aku pun pelik campur hepi lah...hahaha...lain kali kalau dah elok macam tue bleh lah bawak jalan-jalan selalu..panjang lah langkah ktorang kali nie heh heh heh....)



































9 Sergah Fazita:

Shima Md. Zahar said...

pipi boollllaattt ....gerammm...

Anonymous said...

seronoknya adam pusing-pusing putrajaya ek...suke-suke...)

mysha said...

hye awaK...saLam kenal ek... keNal ikoT blog kaK shimA atas tu hehehe...

g JenjALan kaT masjid yer.. dkT ngaN umAh sy tu.. lenkali leh rogEr hekhekhek

saLam perkenal n keep in touch yer...

mzhany said...

oloh pipi geramnya...eiii auntie gigit sikit buleh adam;)

~Bila Diary Berbicara~ said...

shima

bulat sgt2 kn...haha

~Bila Diary Berbicara~ said...

mysha

slam kenal jgk...a'ar bwk si adam jejln kat msjik tu...hehe

~Bila Diary Berbicara~ said...

mzhany

eh eh xboleh lah antie..skit ntie..kalu nk kiss ok jer...said adam hehehe...

KeLuaRGaKu HiDuPKu..... said...

sukernyer tgk bb ni....putih ikut saper ni?

~Bila Diary Berbicara~ said...

KeLuaRGaKu HiDupKu..

tu lah psal..xthu lah ikut saper...mak bapaknya dua2 'hitam lentung' kan hahaha..

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina