12 August 2011

Adam lagi..

Eh eh citer si kecik lagi...Biasa ar dah ada si kecik kan, mesti ar nak citer pasal kerenah dier kan hehe...Si kecik nie lah penyeri hidup aku sehari-hari tau...Tengok jer senyuman dier, terus ilang penat lelah aku seharian duk bertukus lumus kat ladang opis nung...hehe

Si kecik Muhammad Adam Ar-Rayyan....

Ralik ek duk main-main dengan toy tue..
Leh ar mama pung pang pung pang kat dapur jap yer..

Jom kita layan video si kecik nie bermain-main...
-

-

-

-

-

-

-

-

video

Alololo cyoknya dier....

Dengan adanya benda alah nie harapnyer si kecik leh ar diam sket..Konon-kononya senang lah aku ketung ketang ketung ketang kat dapur nung..Harapnya dier akan ralik n asyik lah dengan mainannya tue..So leh ar aku lari-lari buat kerja sket..Tapi hampeh!!!!


video

Tengok lah...Budak boring..Nak suh angkat n dukung lah tue...Adoyaiiiii....*_*




4 Sergah Fazita:

Nelly Ixora said...

comey ;) done follow ;)

Cik Anim said...

tomel nye budak nie...
geram nye nk cubit pipi dy...huhu

DaYaH JeLitA said...

comelnyaa adamm :)

CaYe Cik iLa said...

baby ye tomey....

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina