22 August 2011

Jom Layan Lagu Raya...

Salam uoll...

Hari nie dah 22 hari dah kita berada dalam bulan yang penuh suci
dan berkat nie n tinggal 8 hari jer lagi
Umat islam semua akan menyambut hari raya Aidilfirti...
Kat corong-corong radio pun tengah rancak putar lagu raya kan...
Korang pun mesti dengar lagu raya jugak n
 mesti ada lagu raya pekbret korang sendiri kannn....
So, aku nak berkongsi dengan korang semua lagu raya pebret aku...

Jom layan lagu raya pekbret aku nie...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Beh kan dengar lagu nie..
Bila dengar lagu nie terus semangat nak raya..
Masa aku study n zaman bujang dulu-dulu,
dengar je lagu nie terus berkobar-kobar nak balik kampung...
Sekarang nie walaupun dah berkeluarga aku still lagi suka lagu nie...
Uwaaaa rindunya kat kampung halaman ku...


Korang lak camaner...ce citer ce citer...


2 Sergah Fazita:

syaidatie nurdilla said...

selamat hari raya ye kak.. @~@

fazitaismail said...

Syaidatie

selamat hari raya gak..

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina