13 September 2011

BBQ Malam Raya Pertama

Nie lak kisah malam selepas raya pertama...selepas seharian sibuk beraya, malam tue ktorg adik beradik pakat buat bbq...Kalu korang semua nak tahu nie merupakan acara wajib ktorg...Masa nie lah seronok sebab semua adik beradik semua ada...memang happening giler beb..Jom kita layan pic-pic sekitar malam bbq nie....


Incik hubby wif anak-anak buah aku...


nyalakan unggun api tuk bakar ayam...


Sebahagian daripada anak-anak buah aku...


Amboi...seronok bergambar yer...


Nie adik bongsu aku sibok duk melayan anak-anak buah bermain bunga api...


duk menunggu api marak jadi bara nak bakar ayam...


Sebok melayan anak-anak buah bermain mercun n bunga api..


Incik hubby bersama Abang Ngah aku...


Si Adam bersama adik lelakiku..Yang pakai baju kurung sebelah tu kak ipar ku...wife abang ngah..yang duk cangkung depan adam tu lak anak buah aku...

oiii sempat lagi si Adam bergambar yer...


Bihun goreng untuk dimakan bersama ayam bakar...Bihun nie kak ipar aku yang goreng...6 bungkus semuanya..


Ayam yang dah diperap tunggu masa nak bakar jer...5 ekor ayam semuanya...


Yang nie kakak aku nombor 4...
Yang sebelah tu abang ipar aku...

Yang sorang lagi tue kakak aku yang no 3...


Adam atas riba anak buah aku si Qoyyum..


Nie lah ropernya ayam tengah bakar...


Semua nmpak cam tak sabar2 jer nak ngapp ayam tue..


Sempat lagi duk bergambar yer sementara tunggu ayam masak..


Eh eh eh si Adam pun tak sabar-sabar nk tunggu ayam masak ek...


Ayam dah masak..Apalagi ngapp ler smpai tak pandang kiri kanan ek...

Nyum nyum nyum...


Masing-masing sibok duk melantak bagai...


Makan-makan...



Sekian wassalam...*_*...


2 Sergah Fazita:

mysha said...

uiSh mmG hapPening aR aCara gini.. Besh tGK... sMp 6 bungKus bihun mmG mEriah aR.. hehehe

pstt.. tUrunlew resipi nak peRAp ayam tu ekekeke

KeLuaRGaKu HiDuPKu..... said...

bestnye ayam bakar...geram tgk si adam putih melepak...

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina