13 September 2011

Raya kali ini....

Salam semua....Sekarang kita ikuti kisah 1 syawal aku baru-baru nie...tahun nie raya memang best...Semua adik-beradikku berkumpul n beraya bersama-sama...Gamat jugak lah rumah mak aku kali nie...Jom kita layan pic-pic n citer-citer raya kali ini....


Aktiviti ktorg di pagi raya...Balik jer dari smbahyang raya, terus salam-salam n makan-makan..Nie sebahagian dari family aku yang sempat bergambar..yang lain duk sibuk kat dapur n dalam umah..masing-masing duk sibuk melantak lah tue...


Yang nie family kakak aku yang no 3..


Yang nie lak family abang aku yang no 7..


Yang nie lak family abang aku yang no 5...


Nie lak kisah anak teruna aku...pagi-pagi raya kul 5 pagi dah bangun tido...Aku bangun tuk masak juadah raya dia pun ikut bangun sama..Nampak sangat tak sabar-sabar nak beraya si Adam nie..Lepah ktorg semua balik sembahyang raya dia lak sibuk meragam nak tido..ummmm


Muka baru bangun tido terus snap gmbar...Pagi-pagi raya orang semua duk sibuk kutip duit raya dia lak duk buat taik mata...Dah awal sangat bangun kan, kul 9 terus tido semula...ummm


Si Adam n incik Hubby...Tak sempat nak snap gmbar dgan mama coz mama sibuk kat dapur...


Tak sampai setengah hari berbaju melayu terus berbogel...


Sebahagian daripada adik beradik n sanak saudara...Sungguh meriah giler ar..


Sila menjamu selera yer tuan-tuan n puan-puan.....Raya pertama aku tak pergi beraya pun...sibuk duk melayan tetamu kat umah jer dari pagi smpai petang mag tak menang tangan lah...


Si Adam pun tukar baju dah...Bila pakai baju melayu nmpak sangat dia rimas...panas....

Si Adam dengan mak tok sebelah terengganu...



...........

Sekian saje....


0 Sergah Fazita:

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina