08 October 2011

Bayi diliwat bapa sendiri



Salam Semua...

Pagi-pagi lagi aku dah hot dengan satu berita nie kat Harian Metro...Ada ke patut meliwat darah daging sendiri..
Manusia ke binatang jenis ni..?? Dah lah umur baby tu baru 23 hari..Apa jenis manusia nie..?????
Tak ada perasaan langsung ker manusia ni..?? Tak kesian ker bila mendengar tangisan baby tu..??
Betapa terseksanya baby tu menanggung kesakitan...Kononnya bengang dengan isteri coz tak layan kehendak batin dia, diliwatnya anak sendiri...
Apa punya bodoh dan bangannya dia nie, isteri ko tu baru bersalin, masih dalam pantang lagi, nak layan nafsu binatang ko camaner...Lpas tu lak ko bantai anak sendiri...
Nasib baik baby tu lelaki, kalau perempuan camaner lak agaknya...mesti teruk lagi dikerjakan oleh bapak yang bodoh nie...Insaflah wahai manusia....


2 Sergah Fazita:

sheemaDean said...

Ya Allah.. vanggang ker haper.. nie bukan manusia.. nie setann namanyaaa.. astagfirullahalazimm.. kesiannn baby tu..

fazitaismail said...

SheemaDan..

Tu lah psal akak....memang bangang tahap bangangggggggg lah...

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina