18 October 2011

Pemandu yang bangganggggg!!!!

Bodohh n banggangggggggggg punyer manusia....sakit hati betul aku...tersentap aku tgak berita sal nie...ada ke patut kanak2 yang terkedek-kedek baru pandai berjalan di langgarnya macam anak kucing...Geram betul aku...memangggggggggggg aku tak paus hati...Anak kucing sekalipun tak sanggup aku nak langgar n pijak2 macam tu...Mengalir air mata aku tgak tau...
Tak nampak ker budak tu berjalan terkedek-kedek...Hancur kaki budak tu tau...Orang ramai yang lalu lalang tak nampak ker buat-buat tak nampak..??..Pemandu lain pun sama jugak, main langgar jer...Cuba lah prihatin skett!!! Ya Allah......




2 Sergah Fazita:

mysha said...

dah baCa da ker naPer dioRg tak tlg?? klo dah baca meSTi rasa pRouD to be malaysian.

fazitaismail said...

dah baca dahh...

undg2 mcam tu pun ada ker kat dunia nnie..??
lepah nie xpyah g mkn angin kat sana..
pelik btul...

syukur sesangat dpt hdup kat ngara yg aman damai nie kan hehe...

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina