21 December 2011

...8 bulan...


meh aq nak citer sikit pasal budal tecikkk kesayangan plus kebanggaan aq hikhik....
hari nie si adam rayyan aq dah cukup 8 bulan beberapa hari...hehe
tapi si adam nie still tak menjulur kedepan n kebelakang lg...
baru bleh pusing pusing bulatan jekkk....merangkak lagi lah kan...
haisssh berat sangat ke si adam nie...anak orang lain yang sebaya 
dengan dia pun dah boleh  menjulur kesana sini siap boleh duduk dahh...hukhuk
kalau aq dudukkan dia mesti senget kekiri senget kekanan...hukhuk
tp takper aq yakin adam rayyan boleh jugak nanti cumanya lambat sikitla...


nah tengok si adam bam bam main pusing2...hikhik


video


...........................................................................................................................................


sejak 2 minggu lepas aq beli walker kat sini yer tuan2 n puan2 n letakkan dia dalam walker...
pada mulanya aq tak yakin lagi dia dah boleh duduk dalam walker tapi sebaliknya...
letak jek dalam walker tu laju si adam nie bergerak...
habis satu rumah duk pusing pusing...dari depan sampai dapur lajuuu jekk...hehe



sekarang ni kalau dapat benda kat tangan dengan sepantas kilatnya terus masuk mulut...
itulah caranya baby merasa dan belajar mengenal sesuatu kan....
suara si adam nie nyaring n kuat sesangat...celik jekk mata pagi pagi terus 
borak borak dalam bahasa yang ntah apa apa hikhik lucu pun ada tau...
lepas tu suka sangat main air liur...menyembur laju jekkk...

sekarang nie perkembangan terbaru si adam dah boleh tidur kat bawah tanpa henjut2 guna
buaian dahhh...lepas bagi susu tepuk vontot dia slow sambil berzikir terus lena...alhamdulillah....
dalam banyak banyak perkembangan si adam, yang nie paling aq rasa lega sikit sebab
dah tak susah payah nak henjut bagai kat buaian nung...
kalau dulu dulu mak aiiii memang azab lah nak dodoikan dia...kena henjut 25jam..!!
nasib baik ler pok aji dia (merangkap abg kandung aq) baik hati sponsor buaian yang guna
elektrik tu...senang skit kerja aq...hihi

rasa banyakkkk sesangat nk citer pasal anak kesayanganku nie....
tp nanti kan berjela jela lak kan n3 nie...
stop sini dulu yer...nati next n3 aq citer lagi pasal adam bambam nie...

tata ^_^



0 Sergah Fazita:

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina