26 January 2012

...new audi...


hahahahahahaha....gempak tak tajuksss n3 kali nie...wahai para blogger sekalian alam maya...korang nak tahu takk?? nak tahu takk..?? hahaha...aqssss baru jekkk angkat satu audi oiiii....
baru punyer oiiii hahahahhahahahha....meh semua kita tengok my new audi..hikhikssss....

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


hohohoho...sabor yekk korang korang....
hahahahahaha....


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

tadaaaaaaaaa......



hahahaha...cantik tak..??
opppssss!!! nie bukan audi aq punyer ler...eksen jekk lebihh kannn....hahaha
meh kita tengok saper lerrr tuan punyer audi nie yekkk!!

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

**

tadaaaaaa....



haaaaaaa..nie lah tuan punyer audi tu...kemain lagik eksen dia melaram dengan audinya tuuu....hohoho...
kemain lagi ko dikk....getis jekk mama nengoknya...tecik tecik dah melaram dengan audi yekkk.!!! haha sebenarnya papa yang ekcited lebihhh...masa aq tengah preggy lagi papa dah pasang angan angan nak belikan audi nie tuk adam....tika tu dah scan n dah sure anak dia laki...tapi ktorg bincang ler bila umur dia sampai setahun kami akan beli kan audi nie sempena hadiah besdayy....tapiiiiiiiiii incik hubby punya lah ekcited lebihhhhhh....sekejap sekejap dia pegi jenguk kedai kete nie area kat chow kit...sekejap sekejap pegi jenguk dengan kawan kawan dia...tup tup hari tu papa dapat bonus terus dilamarnya audi nie tuk anak teruna dia....kelakar lah papa adam rayyan nie kan....hikhikhik



0 Sergah Fazita:

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina