20 March 2012

...anniversary ke-2...alhamdulillah...


tanggal 20/03/2011 genap 2 tahun usia perkahwinan kami...diusia perkahwinan yang ke-2 tahun, dikurniakan seorang anak lelaki yang sangat sihat dan comeyyy...alhamdulillah syukur sangat2..!! semakin banyak asam garam rumahtangga yang kami lalui sama sama...semakin hari semakin kami mengenali hati budi masing masing..juga semakin berkembangnya kasih sayang antara kami...segala gurau senda sendu tawa merupakan detik yang sangat membahagiakan...hikhik gedikk uolss!!




detik detik pernikahan kami...dengan 2 kali akad sah lah kami sebagai sepasang suami isteri....teringat lak masa nak akad nikah tu...incik hubby gelabah sangat sangat...berpeluh peluh...hakhak...muka cuak betul!! pak kadi lak dah terlalu tua...dah uzur dah...sampai kena 2 kali akad coz pak kadi tak berapa nak dengar...huhu haru biru sungguh lah!! incik hubby pun bengang jekk tak puah hati hikhiksss....neway kami selamat dan sah menjadi suami isteri tanggal 20 mac 2010...detik yang sangat manis...hihihi



kepada incik hubby, video ini titipkan khas untukmu sayang...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*



terimalah pengakuanku....hihihi

khas buat Amri Rahim tersayang...syukur sangat sangat atas jodoh kita...terima kasih kerana menjadi suami yang terhebat dan penyayang untuk mama...terima kasih jugak kerana menjadi papa yang sangat2 terhebat dan penyayang untuk adam rayyan...terima kasih UNTUK SEGALA2NYA...i love you so much!! semoga kebahagian kekal milik kita selamanya...amin...^_^



4 Sergah Fazita:

azu said...

hepy anniversary. moga hepy ke akhir hayat.

fazitaismail said...

tq Azu..hehe

mzhany said...

selamat ulang tahun fazita, suke nya bj yang merah tuh. cantik berseri2 muka.

fazitaismail said...

tq ini wilayah hijau hehe

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina