23 March 2012

...gaya tido adam rayyan...


*
*
*
*
*
*
*
*


jangan terkejut lak uolss hahaha...nie lah salah satu gaya tido si adam bambam nie...
bukan setakat time jaga jekk lasak...time tido pun lasak jgak...macam macam posisi...
kadang kadang klakar lak nengoknya...



gerammmm jekk nak cepuk montot tu...kalau aq ubah posisi tido dia tu, 
terus terbangun n melalak lalak...sensitive betul!!! langsung tak bleh nak usik 
kalau time dia tido...jenis angin kus kus lah adam rayyan nie...
sejak dua menjak nie ktorg dah tak tido atas katil dah...bentang jekk toto kat bawah 
pakat tido ler kat bawah tu...kecian kat katil sunyi xder orang nak kawan hihihi...
dulu masa tido atas katil 2 3 kali jugak lah si tecik nie jatuh katil...mana tak jatuhnya tido teramat lasak...
ntah apa mimpi ntah...mungkin mimpi tengah berkungfu kot sampai terjatuh katil tu...
satu toto tu tuk dia sorang je...jap kekiri, jap kekanan...macam2 posisi...
adam rayyan punya pasal makpak bentang toto lain...hikhik ^_^


2 Sergah Fazita:

mzhany said...

olololo lena nya dia, kita yg tengok ni risau pulak ;)

fazitaismail said...

mzhany..

itu ler...

risau jgak kot2 lenguh ke apa kannn...
tapi bila kita ejasss terus mengamuk2...hehe adam2x...

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina