22 March 2012

...hobi terbaru si tecikkku...


*
*
*
*
*
*
*
^
^



haaaaaa....kalau korang korang semua para blogger nak tahu nie lah habitttt terbaru si adam bambam....
asal bukak baju jekk mesti nak main main dengan baju tu...suka sangat kalau baju melekat
kat atas kepala tu...kemain mengekek ngekekkk gelak...tapi bila aq bukak jekk baju tu terus mengamuk ngamukk...melalak bagai lerrr....tiap kali nak mandi macam tu lerr peelnya...
hmmm ragamnya semakin mengada ngada...
kekadang bila aq hangenn kena cepuk jugak lah montot tu...hikhiksssss...



tengok ler perutnya yang muncittt tue...mana tak buncitnya kuat bebenor ler minum susu...satu kotak susu yang 700g tu tak sampai seminggu nokk...bubur nasi pun kemain lagi banyaknya makan...pipi pun dah boooolatt!! eeee rasa nak geget geget jekk pipi mulattt tu...hihihi...

peel si adam yang aq tak berapa berkenan tu time nak tido...adoyaiiii susah betul dia kalau nak tido...sejak dari kecik lagi...masa dalam pantang tu siap beli buai letrik lagi...mana taknya jenuh aq duk buaikan dia...sekarang dah tak tido dalam buai...senang skit kalau nak jalan2 or nak tido umah orang sebab tak payah nak berbuai bagai....wbp naik meroyan jugak sebab tido tanpa buai lagiii susah...kekadang time malam aq tutup semua lampu gelap gelita dulu baru lah tido...kekadang tengah dodoikan adam mama dulu yang terlena...hahaha teruk tul!! kekedang marah jugak lah aq..mana tak marahnya, kalau tak tido mula lah dia merengek2 meroyan serba tak kena...suruh tido susah!!...adoyaiii...hanginnnnnnn!!!

jom layan video budak yang susah nak tido nie...



hmmmm....^_^


2 Sergah Fazita:

mzhany said...

ololooo comeynyer. putih ha...geram tgk, ciumkan sikit utk hany ;)

fazitaismail said...

adam cium antie hany balik..mmuahhh hehehe....

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina