16 April 2012

...kisah weekendku...



salam uolss..selamat hari senin dan selamat bekerja yerr..hihi
cuti sabtu ahad kemana korang semua..cer citer cer citer..

sabtu ahad ktorg tak kemana punn..sabtu aq kena kerja..
tiap2 bulan minggu kedua aq kena kerja..biasa lerr dah namannya kerja
swasta kann..orang gomen jugak lah yang behnya kann..

ahad lak incik hubby kerja..sabtu aq kerja dia cuti n ahad aq cuti dia kerja haihsss!!
jadual tak selari..dah namanya kuli orang kann terpaksa lerr..hihi
sooo ahad tu tercongok ler aq dengan adam rayyan kat umah..

jomm layan aktvt aq ahad semalam...


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


gosok baju untuk seminggu..terrrajin lah plak..
biasanya aq gosok baju waktu pagi sebelum pegi kijo..
pagi pagi tercongok kat depan lemari duk pilih2 baju..
then berpeluh2 ketiak duk ion baju hahaha..


lipat baju sebakul..bestkan kalu ada mesin lipat baju..xder sesaper nak cipta 
mesin lipat baju ker..?? nak beli ler satu hikhik..


walaupun incik hubby kijo aq tetap masakk..coz kalau hari ahad incik hubby 
akan balik makan tghari kat rumah..masak simple2 ajekk..nasi putih sama 
singgang pedas teganu..ikan askar @ ikan cencaru goreng bawang 
lada n sedikit kacang bendi goreng kering...


air tembikar atau timun cina..jemput2 makan semua ekekeke...


sambil2 duk melayan budak tecikk yang tersangat lasak...adoiii sekarang nie 
dah boleh berdiri sendiri...dah pandai lepas tangan tersengeh2..melangkah jekk belum lagi..
hmm bila nak jalan nie..omaknya tak sabar nak tengok adam berlari nie..hikhik



1 Sergah Fazita:

mzhany said...

hihihi, sama mcm hany tak suka iron pagi pagi sbb nanti berpeluh2 ahahhaa tapi pemalas jugak nak iron semua sekali, cmne tuh? ahaha sabau jer lah

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina