21 May 2012

...citer adam masuk wad tempoh hari...



salam senin uolss..hari nie aq nak citer pasal adam rayyan masuk wad..citer minggu lepas punya..
adoiii sejak umur setahun nie dah tiga kali dah budak tecik nie masuk wad disebabkan semput..hmm dugaan betul..sejak cucuk untuk setahun hari tu asyik demam jekk..punya lah lama nak baik..pelik jugak kan..selama nie kalau injek tak penah demam..bila dah demam + selesema + batuk mula lah menjadi jadi semput tu..hmmm



sebelum tu nampak dia macam semput terus pegi ambik gas..dua malam jugak lah aq berulang pegi ambik gas kat klinik..malam ketiga tu terus bawak kat kecemasan ampang puteri then terus kena tahan..



walaupun semput tapi kemain lagik lasaknya..tak penahnya nak duduk diam..asyik turun naik katil jekk kerjanya..jenuh aq nak melayan...adoyaiiiii



ada satu hari tu agaknya adam rimas dengan tangan yang berbalut balut tu, bleh plak adam geget geget pembalut tu sampai terburai ikatan..time tu plak aq tak perasan..tengok tengok dah nampak jarum..nasib baik dia tak rentap jarum tu..weyyy seriauu lak aq..rasa nak bababsss jekk kat vontot tu..4 hari jugak lah berkampung kat wad tu..petang jumaat dah boleh discaj..fuh lega mama dik!!



 sekarang kat umah setiap tiga jam sekali kena pam..nak pam kemain lagik susah..kekadang jekk elok.. hari khamis nie ada appoinment lagik kat ampang puteri..



cepat cepat sihat yer adam rayyan..petang khamis tuan tanah kedaun nak balik kampung terengganu..ada kenduri..yahuuuuuuuu sonoknyaaa..tak sabar sabar aq nak makan nasi lemak teganu..nasi minyak lagi..keropok lekor lagi..nak ronda ronda pasar payang..hahhahahahha






2 Sergah Fazita:

Ann Ishak said...

mummy punye planning lagi gempak...semoga adam cepat sembuh ye

lieyalatif said...

alahai siannye...adam lagi la kecik lagi kan ...payah nak suruh sedut gas, lieya ni si mija yg dah besar t pun kalo kene tgk mmg nak nangis, ini kan plak sebesar adam...cepat sembuh yeak adam.....

lieya ade la kawan2 bagi tips, suruh bagi mkn hati unta n belajar berenang...dieorg kate tu laa ubat asma yg berkesan....hati unta yg tak dpt lagi tu...huhuhu.....

wah....bestnye nak balik kg ...siap ade kenduri kendara lagi....jeles2....mkn kan tuk kite tauuu heheeheheh

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina