21 June 2012

...pagi yang + kelam kelibut...



salam kamis yang aman damai uolss..bagi aq tak berapa nak damai sgat pagi nie..sedikit kalut dan kelam kabut pagi nie coz adam rayyan buat hal..celik jekk mata terus toleh kiri kanan..tercari cari..
then bunyi pa pa pa pa pa pa...alololo sedih jekk tengok..kebiasaan tiap tiap pagi memang macam tu...
asal bukak jekk mata terus cari papa..kalau papa takder terus nangis..pagi pagi dah berbunyi radio buruk dia tu...anak manja papa tu.. 2 3 hari lepas ok lagi..menangis jugak tapi takde lah seteruk pagi nie..
tapiiii pagi nie tersangat lah touching..aq cakap papa takder dikk..papa pegi kursus..sambil sambil merangkak kehulu kehilir tawaf satu rumah cari papa sambil berjejeh air mata..kecian lak nengoknya...then terus buat perangai..asyik nak berkepit jekk..nak mandi pun tak senang..aq masuk bilik mandi lagi lah dia meraung raung..maka mamanya terpaksa la mandi kambing pagi nie tapi still wangi yekk!! muahahahahahaha...


pagi nie nak bersiap pegi kerja pun sedikit kalut..kalut nak siapkan bubur dia lagi...mana taknya 
asyik nak berkepit jekk sambil menjejeh jejeh air mata dia.....adoyaiii adam rayyan..sempat col papa kejap..dengar jekk bunyi suara papa terus diam..then sengeh sengeh..habis jekk borak borak dengan papa adam tunjuk muka cebek then dibantainya melalak lagi...uwaaaa papa balik ler cepattttttttt!!!









1 Sergah Fazita:

lieyalatif said...

ololololo sianle haiiii dak adam nie...mmg manje tol nie.....mcm dayyan laaaa...mlm2 kemain bekepit menetek ngan omaknye...bangun pagi celik mate cari apaknyer...sentaphatimaknak! aahahahaahah

papa pun rindu kat adam tu......kompem tak sabo2 nak balik tu.....

mama mandi kambing?....mbeeeekkkk mbeeekkk hhihihihihi

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina