24 July 2012

...kisah dak tecik bangun sahur...



jom layan pic dak tecik nie bangun sahur...


*

*

*

*

*

*

*

*

*

***





tengah2 syok menjamu selera tetiba terkedek kedek dak tecik nie kuar bilik..
uihhh terkejut gak ktorg..senyap2 jekk dia bangun terus keluar bilik dengan muka mamai 
sambil tenyeh2 mata..terkebil-kebil pandang aq laki bini tengah mencekik..
bagi jekk seketuil biskut tiger terus  bermuka ceria..haha kelakar lak dak adam rayyan nie..
orang sibuk nak sahur dia pun sibuk bangun jugak..lepas tu sibukk duk bermain2..
kesudahannya pukul 7.30 pagi  orang sibuk bersiap pegi kerja dia sibuk merengek2 nak tidur..







14 Sergah Fazita:

Puan Fifiey said...

dia semangat nak poser jugak tu..

♥ Wina ♥ said...

anak saya Kira tu memang tido mati macam ayah dia tapi Syakil peneman setia kami bersahur ;-)

pinky said...

nak teman sahur...hehehe

LiYa HaNiF :: said...

alolo comeii je adam nie.. Qalesya tak pernah bangun lagi time ibu & daddy sahur.... tp kalau berbuka dialah JUARA.. ngalahkan org yg berpuasa.

IntaNBerliaN said...

hihii comel.. nak pose jugak yer :-)

fazitaismail said...

pn fifiey..

a'ar lah kak fida..puasa yang yok!! haha

fazitaismail said...

wina..

ehh adam nie jenis telinga lintah..kalau dia tidur kena buat krja snyap2 jekk..asal berbunyi jekk terus bukak mata huhu...

fazitaismail said...

pinky..

kalau btul2 nk teman bleh gah tahan..nie nak mengacau namanya haha..

fazitaismail said...

liya..

adam nie time sahur pun menyibuk..time bukan pun menyibuk jgak..hehe

fazitaismail said...

intan berlian..

a'ar..tapi puasa yang yok lah yer..hehe

AzuraFazil DIN said...

:p so cute .. tingt masa akil bby , dia pun suke bangun time org bangun ..

fazitaismail said...

AzuraFazil...

a'ar lah kak..suka kacau org nak bersahur kann..hehe

syiela said...

hahaha.. dia tumpang sekaki tu..

saya pun jenuh gak ngan twins berdua tu.. kami ni keluar bilik ala2 pencuri dah.. punya la tak mau bagi depa jaga

fazitaismail said...

Syiela...

hahaha kelakar lak tang keluar bilik snyap2 mcm pencuri tu..

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina