12 July 2012

...kisah kami jenjalan di floria 2012...



kisah kami semasa weekend lepas..pagi tu ke majlis 
cukur jambul new kazen adam rayyan..petang lak kami ke putrajaya jenguk2 pesta floria 2012..
ramai gak la aq tengok para blogger duk pung pang pung pang bercerita n tunjuk gambar 
kat floria tu..sooo bersemangat jugak lah aq nak serbu n sambil2 cuci mata kann...


jom layan pic yang ada semasa kami kat sana...

*

*

*

*

*

*

*

*

***

haha mama yang gila bergambor..si adam skrg nie susah benor nak bergambor..
nak suruh dia pandang kamera kemain lagik susah..
matanya asyik melilau kesana sini jekk!! 



berangan2 kat laman aura rona..kalau lah laman rumah aq macam nie 
kan seronokkkkkk..petang2 lepak kat depan rumah sambil2 pekena cekodok + kopi panas..
alangkah bahagianya hidup muahahahaha...



floria tahun nie bertemakan bunga kertas kann..aq nie kira peminat bunga lah..
seronok tengok bunga n lanskap yang cantik2 tu..



siap berkelah lagi tu..beli jekk bubur mc'd untuk adam masa otw ke putrajaya tu..
bagi perut dia kenyang dulu baru boleh pusing2 dengan aman..hahhahahaha



paling suka kat taman nie..permandangannya macam kat tanah tinggi kekdahnya kann...
agak ramai jugak lah nak bergambar kat wakaf tu..sampai kena beratur..
hahahaha kelakar lak rasanya...



taman nie pun cantik jugak..siap ada bunga berlambangkan 1 malaysia..
kreatif betul kannn..



kat pintu masuk n keluar..
okeyyyy tamat sudaaaaaa...
jumpa di floria 2013..insyallah...hehe







11 Sergah Fazita:

Puan Fifiey said...

bunga kertas jer ker yang ada ta?

lieyalatif said...

cantik2....lieya gak tak sampai2 hahahaahah..sedangkan umah dekat jek pun.....tgk le tahun depan kalo datang seru....hehe he

malam lagi cantik tau ade fireworks ngan bot berhias...lieya pun tgk kat blog member jek hihihi....

fazitaismail said...

pn fifiey..

ada jugak bunga lain2 tp kbnyakannya bunga kertas ler..tp cantik...

fazitaismail said...

lieya..

memang mlm comeyy kan tp almaklumler kita nie duk jauh..anak kcik lg kena la cabuttttt siang2 haha..

♥ Wina ♥ said...

cantekkk! miss lagi pegi floria tahun nie...cissss

fazitaismail said...

wina..

xper2..tunggu tahun depan yek!! hehe

IntaNBerliaN said...

cantik!!... dulu dkt umah parent sy pun byk tnm bunga kertas :-)

nn lylyn said...

luas ke tmpt nye kak?

syiela said...

bestnya.. kita jumpa tahun depan (tetiba je)

MrS. F!zA said...

Syioknya dpt pegi..thun Ni tkmerasa pegi floria.tahun lepas sakan bergambar..

wahida said...

saya jugak yg tak sampai2 sini...huhu...

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina