10 July 2012

...new kazen adam rayyan...



alkisahnya ahad lepas..pagi pagi ahad tu pegi rumah mak mertua angkatku coz ada 
majlis cukur jambul cucu barunya merangkap kazen baru si adam rayyan ..incik hubby nie ada keluarga angkat..mak ayah angkat dia nie xder anak..so dia ambik anak angkat 2 perempuan sorang lelaki..incik hubby sorang jek lelaki n merangkap anak bongsu family angkat nie..


ini lah new kazen adam rayyan..anak kak mimi..
akceli kak mimi kahwin dulu dari kami..
tapi rezeki berpihak kepada kami dulu nampaknya..hikhik



tgok ler si adam tu..kemain lagik nak cium bb tu..
tapi aq tak kasi sebabnya adam suka hantuk kepala kat dahi bb tu..
ishhh teruk tul lah si adam nie kannn..hahaha



tengok ler tu meronta ronta nak usik bb tu..tangan dia laju jekk
 duk tepuk2 kepala bb tu..adam nie jenis geram kat budak2..
tak kira lah budak tu kecik atau lebih besar dari dia 
laju jekk tangan dia nak hempuk2 budak tu..
kat rumah bb sitter semua kalah dengan dia hahahaha...



mama wif bb Andika Pratama..mak aihh nama..macam penyanyi lagu 
butterfly feat dgan mely tu kan..alkisahnya daddy bb nie orang indonesia..
kakak angkat incik hubby kahwin dengan orang indonesia..
maka lahir lah bb Andika Pratama..comeyy kan namanya tu hehehe..



5 Sergah Fazita:

lieyalatif said...

A'AH!!! nampak adam mcm geram kat baby tu heheeheheeh...kalo dibiarkan mau die picit2 dak bb tu heheeheh...lieya penah test dayyan gak...uiii bahaye..sesedap rase die nak kebak tangan anak org hohohoho....takut gitu....

aduh..tgk bb..tingin lak nak ngandung lagik...

fazitaismail said...

lieya..

aduhhh..i pun tinginnnnnnn jugak..tp bila memikirkan adam yg lasak benor tu i pendam jekk niat suci murni nie haha...

Ann Ishak said...

namanya memang unik betul

fazitaismail said...

ann..

a'ar unik kannnn..comeyyy sgat2..)

IntaNBerliaN said...

adam tu duk jeling2 je kat baby tu.. geram la tu.. hihi

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina