18 July 2012

...wordless wednesday~car kesayangan...



salam wordless wednesday..
kisah dak tecik dengan car kesayangan..



sebelah susu sebelah lagi car kesayangan..sampai tertidur pun tak penah nak 
lepas car dia tu..tidur malam2 pun car tu ler yang dipeluknya..
kekadang kecian tengok car tu kena lenyek bila tuan dia dah lena tertidur..
maklum ler tuan dia tu tidurnya lasakkkk..muahahaha..






8 Sergah Fazita:

Puan Fifiey said...

ala adam.. nanti datang trg auntie fieda bagi present car yerk..

fazitaismail said...

Puan fifiey..

'wokey wokey..raya nanti adam tuntut yekk'..said adam hehe..

Masya said...

suke tgk budak² tidur sejuk hati ... lagi² kalau kt ade termarah kat mereka .. tgk mereka tidur sayu jer ... siap pgg kereta.. mcm anak saya tu ..

pinky said...

comel tau...anak buah dulu pun macam ni jgk...:)

fazitaismail said...

masya..

kekdg adam nie kena cepuk jgak dek mamanya..yelah lasak yg amat..tp bila tgok dia tdo rasa kesian lak..hehe

fazitaismail said...

pinky..

comeyy ek..hehe tq..)

MrS. F!zA said...

hihi sama geng darwisy ni..darwisy mlm2 tido pegang car dia..wajib tiap2 malam..

fazitaismail said...

mrs fiza..

yker..dah namanya boy kann..haha

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina