25 July 2012

...wordless wednesday~menu sahur yang simple...




salam wordless wednesday..
menu sahurku yang simple dimple!!


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***



sambal bilis kering + ayam masak merah + kurma + nasi putih...pukul 4 pagi dah 
berbunyi lesung batuku..maaf ler jiran2 kalau tidur korang terganggu dek 
bunyi lesung batuku itu..muahahahaha..masa tengah menumbuk bawang tu kebanyakkan 
rumah jiran2 kat belakang rumah aq nie masih lagi gelap gelita..uihhh awal sangat ker aq ek?? 
dah tersedar awal kan..so bangun jelah..kemain gigih buat sambal bilis permintaan incik hubby..
ayam masak merah tu baki berbuka petang semalam..just panaskan jekk...



terbangun lagi dak tecik nie..mybe terganggu dek bunyi lesung batu kot hahaha..
pasang jekk cd abc song ralik ler duk mangadap tv tu..
takder la nak kacau kami laki bini tengah sahur..hehe





10 Sergah Fazita:

mama tisya said...

dapnye ayam masak merah

IntaNBerliaN said...

saya pun plan nak masak ayam msk merah hari ni :-)

fazitaismail said...

mama tisya..

ayam masak merah made in pasar ramadhan nie hehe..

fazitaismail said...

intan berlian..

bagus2..awal2 dah plan nak masak apa yer..nati ptg senang kerja kan..hehe

syiela said...

rajinnya.. saya panaskan yg semalam je hehehhe

fazitaismail said...

syiela..

terrrrrrajin ler..hehe

lieyalatif said...

wey tu bukan simple...tu dah gah dah tu hahahaah...teliur aku wey...mmg kene lauk2 tu time sahur....lapo aku tgk tau!!

adam oo adam...sibuk je bangun gak yeak...mcm dayyan gak le ko...fenin aku menyibuk time org kalut2 nak sahur tuh....

fazitaismail said...

lieya..

weyy jgan duk kalu terliur gtu la..batal poser nati hahaha...

adam kalut time sahur bleh sabar lg..time dia kalut tgah makpaknya nak berbuka memang menguji kesabaran la..hahha..

Ann Ishak said...

sedapnya sambal bilis kering tu, ingat nak buatlah untuk sahur nanti

fazitaismail said...

Ann...

biase2 ajekk..eh buat jgan tak buat tau..hahaha..

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina