04 July 2012

w.w sedut jangan tak sedut dik!!...



salam w.w...worldless wenesday hari nie bertemakan 
mamat poyo bergigi besar nie...


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***




sedut jangan tak sedut adam rayyan!! memula nak ajar dia sedut air kotak tu kemain azab..
sua jekk air kotak bukan nak sedut tapi digeget2nya straw tu sampai kemek2 n pecah2 straw tu..jenuh jugak nak mengajarnya menyedut..dan akhirnya berjaya jugak adam sedut air kotak tu..hahaha..



nota kaki: petang semalam tengok bintik2 merah kat badan adam dah beransur pulih..
hanya tinggal sikit2 jekk..sooo kami tak pegi pun jumpa pakar..mybe alergik je kann..^_^












3 Sergah Fazita:

Mia Liana said...

best kan tengok anak dah pandai sedut...

sofea pun dulu cam gitu jugak.. bila dah pandai sedut, abis terus disedutnya tanpa berhenti... :)

lieyalatif said...

tingat dayyan mase mule2 pandai sedut tu....main sedut jek tak reti kawal.....abis air tekeluar2 hahaahahah....lame2 baru terra....skrang bukan setakat terra sedut, terra menghembus sampai membuak2 air tu tekeluar....adoiyai!!

wahida said...

budak2 kalau tak reti sedut mmg dia akan gigit2 dulu straw tu...ambik skill dulu...hahaha...

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina