10 August 2012

...misi yang tertangguh...




perkk tajuk!! dasyatt weii..
sebenarnya misi yang tertangguh nak jengah blog kenkawan..
semalam bz yang teramat..
tak sempat nak singgah umah member2..
so hari nie aq akan berblogwalking..
nak singgah lepak umah kawan2 semua..
hehehe..

hari nie tepek sekeping pic pujaan hatiku ini..


*

*

*

*

*

*

*

*

V




suka sangat dak adam rayyan nie main2 dekat kabinet dapur mama..
tengok ler tu habis barang2 dipunggahnya keluar..
tong beras mama pun tunggeng terbalik dah..muhahhahahaha...







12 Sergah Fazita:

pinky said...

tu kalau bekas terbukak....jenuhlah mamanya nak mengutip balik...=P

lia said...

kena bagi pinjam bekas plastik kot bg dia main he3

Kesuma Angsana said...

he he, budak2 tgh naik mmg macm tu ler

nita said...

Amboih kuatnye dia..nasib baik ler tak terbukak penutup tu thihii..

Thanks fazita sebab singgah blog akak. ^_^

fazitaismail said...

pinky..

harusss mamanya tutup ketat2 haha..

fazitaismail said...

lia..

ita dah bg semua dah bekas tuppeware tuk dia main kak..last2nya dia sampak bekas tu kat blkg..adoiiii...haha

fazitaismail said...

kesuma..

a'ar..tu laaaa..jenuh nk melayannya..hehe

fazitaismail said...

nita..

a'ar budak nie memang kuat..mybe bnyak sgat mkn sekut tiger kot..haha..sama2 kak..)

Aida78 said...

tolong mama kemas ni ha....

fazitaismail said...

Aida..

a'ar tlng mama kemas..bleh tahan la dak tecik nie huhu..

ieedaz @ mama_isha said...

Wah dier dh start nk tolong berkemas kt dapur tu :-)

fazitaismail said...

mama isha..

haha tlng menyepahkan ada la..huhu

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina