03 September 2012

...Hitam: Gaya, Mutu, Keunggulan...





tajuk tak leh blahh..muahahaha...
itu ler kami dipagi hari aidilfitri 2012...



kisah raya 2012 belum berupdate lagi..
ntah kenapa malassssss bebenor nak berblog kali nie...
pic dah penuh dalam draf cuma belum taip n3 jekk lagi..
cepat ler trimesta 1 berlalu...
terseksa sangat dah nie rasanya..
adoyaiiiiiii...






9 Sergah Fazita:

pinky said...

hehehe...tagline yang dah lama xdgr...

♥ Wina ♥ said...

hitammm my fav color!

Everything's Everythings said...

Dari dulu teringin nak pakai baju raya warna hitam, tapi ibu tak kasi ckpnya gelap sgt warnanya jadi tak meriah lah xD

Tapi lawa je tgk org lain pakai actually xD

Ap2 pun selamat hari raya juga ^^

syiela said...

saya tak pernah lagi dengan hitam ni.. en.hb selalu mengelak

Aida78 said...

selamat hari raya...waaaa hitamnya ....hitam itu menawan...

lieyalatif said...

eh cantik gak buat tema hitam kan beb....aku rase hitam laa jarang org pilih sebagai tema...tapi tgk ko buat ni mcm cantik laaa....

Cho Zila said...

tajuk tak hengatkan.. tapi betoilertu...
hitam warna selamatkan...

Cikgu Ma said...

raya sakan ni, sampai jadi malas..hehehe

nita said...

hitam itu menawan hehehe

cantiklah gambar raya fazita, suka tengok ^_^

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina