05 December 2012

...ragam terbaru abang adam rayyan...



sejak tahu dirinya bakal bergelar seorang abang, peel dak tecik nie semakin menjadi-jadi...
dengan peelnya yang ter'over' manja memangggggg menguji kesabaran mama...
kekadang aq rasa nak cubit2 jekk!! fuh!! dugaan betul dengan peel dia sekarang nie..
balik jekk dari rumah pengasuh mula la ragam merengek-rengek dia tu..
asyik nak berkepit jekk!! aq nak masak, nak kemas umah bagai pun terbantut..

kalau incik hubby balik kerja lewat lagi la bertambah2 dugaannya...
tak boleh bergerak langsung aq..kekadang nampak dia macam takut jekk!!
asyik nak berkepit jekk..nak dukung n nak aq peluk jekk!!

pelik jekk tengok peel dia tu..
wahai kawan2 blogger, macam nie ke kalau budak nak dapat adik..
ada yang cakap normal la tu sebab dia nak dapat adik kann..
hmmmm sabor jelah...


pepepun mamapapa sayang kamu ketat2!! 


4 Sergah Fazita:

nita said...

biasalah tu..lagipun jarak umur mereka tak jauh. Kena sabar, saya ni pun selalu geram ngan anak no2 ni makin manja selalu jer nak peluk mama dia kadang2 nak duduk atas riba walhal umur dah 5 tahun. Tambah sekarang tengah mabuk2 ni..aduyai dugaan. Banyak2 bersabar.
Dah berapa bulan dah kandungan fazita sekarang??

fazitaismail said...

kak nita..

lol mcm tu ker..ingat ita sorang jekk yg kena mcm nie..adoiiii sabor jelah..

peyott dah 5 bulan lebih dah..hehe

Rohani Hashim said...

yer kot sbb tgk spupu pun ank dia mcm tu ada jer bendanya...

fazitaismail said...

Rohani..

yker ke kak..hmmm sabor jelah..hehe

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina