03 January 2013

...owhh air gula...



besok pagi 'lepak' kat klinik kkia sri rampai...
minum air gula daaaaaa...
malam nie pukul 10 malam start puasa..adehhhhh...
camaner ler besok nie..harap2 aq tak muntah lagiii...

sebenarnya last week dah minum air gula tu..
tapi baru jekk dua tiga teguk telan terus termuntah..
aduyaiiiiiii..sangattt tidak sedap!!
soooo minggu nie kena minum lg ler jawabnya...

camaner nie... dah ler kena ambik darah lg..
ketaq lutut bab2 cucuk ambik darah nie..
tensionnnnnn!!!

harap2 esok semuanya ok ler..
harap2 lulus dengan cemerlang gemilang terbilang ler...



mood: tensionnnnnnn!!!!


8 Sergah Fazita:

Raihana Humaira said...

good luck dear...
naisb baik rai ritu tak kena minum air gula hehehe

fazitaismail said...

Rai..

mekacih..hehe harap2 lepas ler kali nie..hehe

lieyalatif said...

teringat2 kenangan aku kene telan air gula...kalo kat gomen mmg perit tekak nak menelan sebab pekat likat...mase lieya kat private dieorg punye air gula sedap tau itaaaa....berbotol2 pun leh telan...die ala2 air aiskrim soda tu...siap ade rase gas2 ngan sejuk2 kuar peti ais lagi....mmg sedap wooo...hahahaahahah

lieyalatif said...

eh ape2 pun aku doakan sepanjang kehamilan ni ko mendapat kesihatan yg baik yeak....

fazitaismail said...

lol yker..

kalau mcm tu pnya sedap la tiap kali c/up mesti nak minum air soda tu yeak!! hahaha

okeh tengkiu ye..hehe

Ann Ishak said...

harapnya baik2 ye...

MaMa Rey said...

teringat pula minum air gula masa mengandung dulu..rasa nak termuntah minum air gula tu..hehe..
semoga berjaya ya Fazita..sy folow sini..:)

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina