02 December 2013

~edisi random photo~




salam uolss!!
ada sape2 yang monday blues takkk..
ekeke xmo monday2 blues kayy..
harap2 korang semua ok aje hari nie..

moh layannn edisi random photo aq hari nie..
jeng jeng jengggggg..haha


*

*

*

*

*

*

*

*




alooo macam kecian jekk..macam cengeng jekk..ekeke
dak tecik nie kena marah kat mama haha...
apa taknya nak ambik gambor punya lah susahhhh...
time nie aq nak snap pic dia dalam walker..
time nak snap jekk dia gerak2..aduhhh punya lah susahh..emm




tiga hero kesayanganku...
korang ler penyeri hidup mama..
sayangggggggg korang ketat2..hihihi



ntah bila punya pic lupa daaaa..
makan megi cup secara berjemaah..
sonok apa makan megi ramai2..hihihi




pengarang jantungku..
si abg ryan sibokkkk je nk cium adik...
kecian dek amar rizqin jadi mangsa keadaan...
semua dalam umah nie sibokkk nk cium2 dia..
redhooo je dik kayy..




tuan tanah kedaung bersama permata hati..
pic nie time cukur jambul anak buah..
si amar pun tumpang 2 3 kaki..hehe
tema kami sekeluarga hari tu hitam menawan hati kayyy..
eh eh incik hubby xsempat nk bergambar sama2..
sibokk menguruskan majlis hihi...




haiii nama shayer adam rayyan...
shayer abang kepada amar rizqin..
eh eh poyo tul budak nie bergaya kannn...
pang laju2 kann..ekeke




adam rayyan masa kat kg..
time nia aq tangah berpantang kat amar rizqin...
suka sangat main pasir..
habis comot2..uihhh tak semenggah dah tgok rupanya tu..huhu



malam jumaat lepas..
kakak ipar kasi seketoil duyan..
owhh isinya sangat sedap hingga menjilat jari..
tak sure lak aq duyan jenis apa..
hihi main bedal jekk yang penting sedap lagi freee..haha
ini budak sangat suka makan duyann..
memang peberet dia laa...





ok tamat sudah edisi hari nie..
nak jalan2 rumah korang jap ye..
ok tata hihi...









3 Sergah Fazita:

Petak Bunga said...

jgn lah marah..
cian

Kesuma Angsana said...

kalau pic anak2 ni mmg comel lah,. KA suka sgt !

lieyalatif said...

perghhh cantik gile isi durian tu ....kaler pun menggiurkan...dah le lieya tgh ngidam nak makan durian ....tapi tak terbeli2 lagini....nak musang king...uwaaaaaa!!!

gitu le, jejaka terhangat katenye...harus jadi mangse gomol semua satu rumah heheheehh

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina