09 December 2013

...edisi random photo...




salam senin yang aman damai yer uolss...
pe kabar korang sa..
harap2 semua ok lah yer...
xmo ckp bnyak layannn random photo aq hari nie...




si abg ryan demam...
memula bangun pagi tu adik dulu yang demam...
bila dah ptg skit abg lak yang berjangkit...
demam berjemaah lah kiranya dua badik nie..huhu
abg ryan demam ok jekk..
siap bleh senyum bagai je lagi...
sejak berpangkat abg nie tersangat2 lah bagus peelnya..alhamdulillah..hihi



adik qin...
si adik pun bila demam kali nie tak lah mengaruk sangat..
masih boleh hepi2 lagi..
walaupun demam tapi sangat aktif n lasak...
uihh penatttttttt sangat mama nak layan kerenah dia tu..huhu




menu peberet aq laki bini...
semestinya laksa penang..ehhh tak kisah lah laksa apa pun 
janji laksa memanggg peberet aq laki bini hihi...
nie menu weekend lepas..




waahh dah tinggi cam gunung everest dah kain baju aq nie..
berbakul2 tak berlipat...
dasar al femalasssss...aq memangggg liat nak lipat kain...
basuh baju jemur baju ok lagi..tapi bila bab melipat kain nie ya ampunnnn...
kenapa ler xder mesin lipat kain kat pasaran...
kalau ada kan senang skit kerja aq hahaha....




adam rayyan wif kazen...
umur dorang nie beza setahun jekk...
bila boring kat rumah dorang datang lepak2 dengan adam...
kemain sonok haaa depa makan calsium tu...
tapi dorang nie sekejap jekk elok lepas tu gaduhhh je manjang berebut menan..hadoiiiiii




eh eh menu weekend lepas gak nie...
kerang rebus oiiii..
pun peberet aq laki bini hihi...
biasa aq rebus kerang letak serai+daun limau purut+bawang merah...
uihhhh best oiii rasa isi kerang tu bila dah masak...hihi


ok tu aje tuk hari nie k..
jumpa lg next n3 k..









2 Sergah Fazita:

lieyalatif said...

skrang musim demam ni sbb cuace pun dok ujan jek....get well soon yeak budak comey heheeheh...

lieya suke laksam dari laksa penang....

kerang mmg peberet kite!!

Masya said...

laksa kegemaranku jua huhuhuhu ...

skrg musim sana sini demam.. kalau sekali dua ni pening jgk nak layan ragam...

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina