07 January 2014

...memenuhi jemputan kenduri...




weekend lepas2 kami memenuhi majlis resepsi panten baru..
panten nie jiran in law a.k.a kawan incik hubby..
berbangsa india uolss..


my sil dengan sarinya..
dah macam sedara mara panten dah lagaknya..haha



keluarga kecik kami..
siap bergambar atas pentas panten lg tu haha..
opss!! sila abaikan selipar jepun aku tu..
alkisahnya selipar yang elok ada dalam kete..
so masa kuar rumah sarung jelah selipar nie..
tup tup bila sampai kat majlis tu aq turun macam tu jekk..
boleh lak terlupa nak tukar selipar hukhuk..
bila kat dalam dewan baru perasan..
dah tu buat dek jelah..
haha lantak ler!!


kek panten..
sangat simple but nice..



pic dalam dewan..
bertemakan merah hitam..
sangat menyerlah..



bergambar dengan panten baru bersama2 ipar duaiku..



yang boy nie adik panten lelaki bersama2 my sil..
dah mcm adik dengan kakak hihi...





6 Sergah Fazita:

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Waa bestnyer dapat pi kenduri berlainan bangsa ni kan..saya tak pergi lagi..apepun selamat pengantin baru

Cik Puan Rara said...

meriah.cantik =)

eima said...

tak penah attend any majlis lain bangsa...untuk la ko ni kan ..dpt merasa ... seyes aku byk kali kena pk ape tu panten ... hahaha

Amanda Suria said...

waaa....merahnya theme dia..best la macam ni..kalau semua tetamu all in red mesti cantik kan...

Azhafizah Md Nor said...

wahh mengikut tema kakak akak tu.pakai saree lagi..congrats untuk pengantin.

mama lieyna said...

Tk pnh join majlis kawen kaum lain...:-)
Menarik!

 

Copyright © 2013 Reserved to fazita ismail
Design by kina